Машиностроение Украины и мира

Украина: АМКУ оштрафовал ПАО “Киевстар” за обман с посекундной тарификацией

АМКУ принял решение оштрафовать оператора мобильной связи “Киевстар” на 21307,6 тыс. грн. на по делу о недобросовестной конкуренции. Об этом сообщил глава АМКУ Юрий Терентьев.

“Оператор в своей коммуникации об условиях тарификации использовал три типа утверждений, в двух из которых отмечалось, что тарификация “посекундная”. По факту это утверждение ложное – стоимость полной минуты разговора списывалась в первую секунду разговора”, – написал он на своей странице в “Фейсбуке”.

Он отметил, что мобильный оператор нарушил ст. 15-1 закона “О защите от недобросовестной конкуренции” (распространение информации, вводящей в заблуждение).

По его словам 18 сентября решение по аналогичной проблематике было принято в отношении ООО “Лайфсел” и наложен штраф в 19,467 млн. грн. (comments.ua/Машиностроение Украины и мира)

Позиция ПАО “Киевстар”

«Київстар повідомляє, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно того, як компанія інформувала про це абонентів. Київстар доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації викликів через усі канали комунікацій, у тому числі – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб.

  Відповідно до Закону про телекомунікації кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень, тощо. Київстар повністю дотримується цих законодавчих вимог.

  Тарифікація голосових викликів у мережі Київстар повністю відповідає вимогам Закону України «Про телекомунікації» і «Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг». Зазначимо, що усі оператори мобільного зв’язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації. 

 Київстар завжди діє в інтересах абонентів й у рамках чинного законодавства України. З огляду на це, усвідомлюючи занепокоєння АМКУ щодо можливої недосконалості певних формулювань у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів для того, щоб зробити таку комунікацію більш зрозумілою. При цьому, питання щодо можливого оскарження Київстаром рішення АМКУ про накладення штрафу наразі розглядається».

Exit mobile version