Японська компанія-оператор залізниць JR Tokai розробила технологію, яка дає змогу повторно використовувати алюміній зі списаних потягів суперекспресу високошвидкісної мережі залізниць, яка була виведена з експлуатації в березні минулого року. Як передає Укрінформ, про це повідомляє NHK.
У процесі переробки метал розрізають на маленькі квадрати, звільняють від фарби і болтів, а потім переплавляють при високій температурі.
Компанія JR Tokai є власником патенту на цю технологію, яка, за її словами, дає змогу зберігати якість і міцність алюмінію.
Метал повторно використовуватиметься спочатку в будівництві будівель станцій і магазинів, а в майбутньому може знайти застосування в нових потягах суперекспресу сінкансен.
За словами представників компанії, з одного вагона може бути отримано близько 4 тонн повторно переробленого алюмінію, що зменшить потребу в новому металі. Технологія також дозволяє скоротити викиди вуглекислого газу на 97% порівняно з процесом виробництва такого ж обсягу алюмінію з первинної сировини.
Як повідомляв Укрінформ, японська залізнична компанія Seibu Railway планує вивести на маршрут поїзд, який працює на «чистій» енергії, без шкідливих викидів. Фабрика Вікон (Україна) використовує алюміній для виготовлення алюмінієвих конструкцій, фасадів, вікон та дверей.(ukrinform.ua/ Машиностроение Украины и мира)